کابینت آشپزخانه

آپلود سنتر

کابینت آشپزخانه کلاسیک ، رومی ، سلطنتی

طرح های گرافیکی 3dmax

نام کاربری :
پسورد :
فراموشی رمز
صفحه اصلی / اخبار اقتصادی / تصاویری با کیفیت از نسخه ارزان قیمت آیفون اپل به بیرون درز کرد !
تعداد بازدید 100
نویسنده پیام
alone آفلاین

ارسال‌ها : 14
عضویت: 4 /4 /1392
محل زندگی: tabriz
سن: 19
تشکرها : 5
تشکر شده : 27
تصاویری با کیفیت از نسخه ارزان قیمت آیفون اپل به بیرون درز کرد !

مدت‌ها است که شایعات بسیاری مبنی بر تلاش اپل نسبت به ارائه نسخه ارزان قیمت آیفون به گوش می‌رسد و حتی تصاویر بسیاری نیز از این محصول به بیرون درز کرده که وجود آن را قوت می‌بخشند.تصاویر تازه‌ای از آیفون ارزان فاش شده که نشان می‌دهند، اپل از همان رنگ‌های روشن که پیش‌تر در ضربه‌گیر آیفون 4 استفاده شده بود، در آیفون بعدی بهره برده است.

تمام شایعات اخیر به بدنه پلاستیکی برای آیفون ارزان قیمت اشاره دارند. اما در همه آنها نیز به این موضوع اشاره شده که اپل تمام تلاش خود را می‌کند تا از طرح و قالب خاصی در طراحی این تلفن بهره ببرد تا نسخه پلاستیکی از نظر جلوه و ظاهر شبیه به نسخه فعلی فلزی شود.

اگر با دقت به تصاویر رندر شده دقت کنید، متوجه ضخامت بیشتر آنها نسبت به آیفون 5 خواهید شد. گزارش شده که آیفون پلاستیکی حدود 1 میلی‌متر ضخیم‌تر از آیفون 5 بوده و حدود 8.5 میلی‎‌متر ضخامت خواهد داشت. همچنین اگر این تصاویر واقعی باشند، به نظر می‌رسد، تلفن کمی عریض‌تر از آیفون 5 است.

از نظر ظاهری آیفون ارزان قیمت شبیه به آیفون 5 است، البته ظاهرا لبه‌های دکمه ولوم از حالت مسطح به خمیده تغییر شکل پیدا کرده‌، همچنین دریچه‌های مربوط به هدفون و میکروفن نیز نسبت به آیفون 5 از طراحی ساده‌تری برخوردار شده‌اند.

انتظار می‌رود اپل از تلفن پرچمدار بعدی خود با نام آیفون 5s در ماه‌های اکتبر یا سپتامبر پرده بردارد. بسیاری بر این باورند که آیفون ارزان قیمت نیز همزمان با 5s معرفی خواهد شد.

منبع : macrumors

چهارشنبه 12 تیر 1392 - 21:51
از این پاسخ تشکر شده: 2 کاربر از alone به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mehrdad + parisa +
پرش به انجمن :



لینک های ستاره دار

لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن


کد رنگ | آپلود سنتر رایگان | خرید آنلاین کارت شارژ | تبادل لینک رایگان
تمامی حقوق برای انجمن "مجله اینترنتی ضد دختر" محفوظ می باشد و کپی برداری حرام است و پیگرد قانونی دارد
طراحی قالب : داریوش فرهنگ