کابینت آشپزخانه

آپلود سنتر

کابینت آشپزخانه کلاسیک ، رومی ، سلطنتی

طرح های گرافیکی 3dmax

نام کاربری :
پسورد :
فراموشی رمز
صفحه اصلی / اخبار جدید دنیای موبایل / پروژه ایکس فون موتورولا یک تلفن نیست، بلکه یک برند برای مقابله با گلکسی است
تعداد بازدید 132
نویسنده پیام
bahar آفلاین

ارسال‌ها : 2919
عضویت: 4 /4 /1392
محل زندگی: tehran
حالت من:
جنسیت من
سن: 26
شناسه یاهو:
تشکرها : 748
تشکر شده : 4644
پروژه ایکس فون موتورولا یک تلفن نیست، بلکه یک برند برای مقابله با گلکسی است

حالا که گلکسی اس ۴ هم معرفی شده، تنها تلفن اندرویدی مهمی که در پشت پرده شایعات به زندگی خود ادامه می دهد، ایکس فون است. اما نه، صبر کنید. از شنیده ها این طور بر می آید که ایکس فون تنها یک تلفن نیست بلکه یک برنامه و یک برند است. چیزی مثل برند گلکسی برای سامسونگ، اوپتیموس برای ال جی و غیره.

به نظر می رسد تلفن راز آلود موتورولا که چند روز قبل عکس ها و ویدیوی آن لو رفت، یکی از اولین تلفن هایی باشد که موتورولا در قالب برند ایکس فون عرضه می کند و البته آن عکس ها مربوط به نمونه اولیه بوده و دستگاه اصلی طراحی متفاوت خواهد داشت. اما یک منبع دیگر می گوید گوگل دنبال این نیست که بر روی سخت افزار ایکس فون مانور بدهد:

گوگل بر روی ویژگی های سخت افزاری یا شیرین کاری های نرم افزاری (مثل سامسونگ) متمرکز نیست. در عوض آنها می خواهند یک تلفن “بسیار به صرفه” ارائه کنند که بتواند به تعدادی از تکنولوژی های پوشیدنی گوگل که در ادامه سال عرضه می شوند، متصل شود. چیزهایی مثل عینک و ساعت گوگل که گفته می شود در دست ساخت است.

وقتی می گوییم “بسیار به صرفه” منظورمان تلفنی با قیمت خرده فروشی ۱۹۹ یا کمتر است، نه با قرارداد اوپراتور بلکه آزاد. گوگل و موتورولا تلفن های هوشمند جدیدشان را بدون قرارداد اوپراتور با قیمتی به فروش خواهند گذاشت که با قیمت تحت قرارداد پرچمدارهای سایر شرکت ها برابری می کند.

این گونه شایعات تا اردیبهشت و مراسم توسعه دهندگان گوگل ادامه خواهند داشت ولی باید به انتظار نشست و دید که این دو شرکت، چه تمهیدی برای هجوم به مواضع شرکت های جا افتاده در این بازار بی رحم بر می گزینند.

این خبر که سری ایکس فون از قیمت ارزان برخوردار خواهد بود، نکته مثبتی است. به روزرسانی تا حداقل یک نسخه اصلی سیستم عامل بعد از نسخه اولیه هم همین طور. ولی در عین حال، از هر طرف که نگاه کنیم این برند باید ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی نیز داشته باشد که خبرهای پیشین به آن اشاره کرده بودند. پس شاید فقط یک محصول با ویژگی های معمولی اما قیمت بسیار به صرفه، نتواند راه حل نهایی برای موتورولا باشد و شاید، دو یا چند محصول به طور همزمان معرفی شوند.

پنجشنبه 04 مهر 1392 - 19:12
از این پاسخ تشکر شده: 2 کاربر از bahar به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mehrdad + parisa +
پرش به انجمن :



لینک های ستاره دار

لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن لینک سایت مدیران انجمن


کد رنگ | آپلود سنتر رایگان | خرید آنلاین کارت شارژ | تبادل لینک رایگان
تمامی حقوق برای انجمن "مجله اینترنتی ضد دختر" محفوظ می باشد و کپی برداری حرام است و پیگرد قانونی دارد
طراحی قالب : داریوش فرهنگ